mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 20, 2011

mimpi ngeriku...

semalam saya bli cheese tart, tempahnya last week tapi semalam baru dapat, berkobar-kobar la nak makan, tapi rasa dia so-so la..saya pernah rasa yang lagi sedap. kata kawan saya, takut nak makan banyak-banyak, nanti gemuk. hehe!sekali ni je kan, lainkali tak beli dah..

balik kerja lak, ayah akmal ajak makan piza. sebenarnya saya yang suggest tu sebab dah lama gila tak makan piza. ''makanan orang gemuk" kata saya. ye lah kan tadi dah makan cheese tart, pastu makan piza melimpah cheese pulak, gemuk la tu.

lepas makan, ayah akmal join geng2 dia main boling, mama melayan akmal yang kejap-kejap teruja tengok orang main, kejap-kejap menangis nak susu. cemana nak susu dalam bowling center tu? haha! buat muka kesian kat kaunter tu cakap "adik boleh tak akak nak tumpang duduk kat tangga dalam ni nak bagi anak akak susu?" hahaha! kisah benar yang berlaku malam tadi.

sampai rumah dalam kul sebelas, buat apa2 yang patut, pastu tidur dan bermimpi berat badan saya telah mendadak naik ke 67 kilogram! giler ngeri mimpi itu. siap nampak muka sendiri dalam bentuk yang gemuk lagi. oh!tuhan, jangan jadikan mimipiku ini suatu kenyataan. Takut!!

No comments:

Post a Comment