mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 28, 2011

wanita dan kereta

hati sakit!!! dengan maxis. pandai2 je naikkan kredit limit aku.semua benda ke kat negara malaysia ni nak naik sekarang? aku rasa ni taktik halus maxis nak kaut duit lebih drpd pengguna.senyap2 dia naikkan kedit limit aku pastu dia tak block aku from make any calls, tup2 dapat bil 600 hengget lebih gila ke hapa? this is veri unfair. diorg tak warning aku apa2 pun before naikkan kredit limit aku hokkey! aku rasa nak turn back to prepaid lah camni.

bila kes camni belaku comfirm maxis akan defend diri diorg ckp baik2 "puan yang guna banyak tu, so bil kami sebanyak penggunaan puan la.."

ya sangat betul dan bernas defence itu incik tokey maxis. tapi yg hangpa p naikkan credit limit aku tak bagitau aku, pasaipa?sila explain. plus bila kredit limit tinggi maka effect langsungnya adalah penggunaan akan bertambah sbb tadek blockade. korang secara halus sengaja buat aku guna lebih sbb korang nak tambah kaya dengan lagi cepat kan?and untuk bulan ni dah berjaya pun.yang tambah tak puas hati aku ialah kedit limit aku before ni is 300, aku tanye maxis diorg ckap tadi kedit limit naik becoz of penggunaan. dia kata aku ada potensi nak guna lebih sebab last month aku terlebih guna 50 ringgit dari kadar biasa aku guna.tapi kenaikan kdit limit aku sampai 800. ini buat aku rasa korang mmg saja nak songlap duit aku secara curang!

oh marahnya hari ini!!!grrrr!!


dah aku lupa nak tulis ape pasal tajuk tu.nnti lah tulis pasal tu

2 comments: