mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

sudah tua kah?

nak citer pasal cuti2 @ CH.

first of all, ayah akmal ada seminar.and as i've mentioned in the previous entry, saya apply cuti untuk ikut dan semua kos kami tanggung sendiri. sebab tu saya panggil dia cuti.

okeh masuk bab yang nak diceritakan. malam tadi saya tak boleh tido.serius punya tak boleh tidur. satu sebab sejuk gegegek..mmg sejuk la wa cakap luu.. dua sbb ujan dan skrg musim banjir. kepala teringat rumah mak kat jengka 13. banjir ke?mata pejam, terfikir lg, kang aku nak balik ada tanah runtuh tak?kalau ada cemana..terfikir lagi kot2 hotel ni runtuh..ayookkk..mmg banyak fikir macam org tua sangat sudehhh! angin kuat pun boleh terfikir cemana kalau hotel ni tetumbang?hoh

2 comments:

  1. hahaahah imiginasi ko ni tinggi tul weh :P

    ReplyDelete
  2. hajar,
    sbb tu la aku selalu declare diri aku ni pemikir yang agung. telampau banyak befikir dan berimaginasi. naseb baik selamat sampai turun ke bumu haha

    ReplyDelete