mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

hari ini...

angin tak brapa bagus.  mood ke laut. baguih dok ado!

Tuhanku, aku bermohon kepada Mu, kurniakan aku kesabaran yang tiada batasnya.

aku bukan sekadar berdoa disini. ini adalah doaku sedari malam tadi, subuh tadi dan insyaallah seterus2nya. aku mahu jadi sabar dan penuh bertenaga menjalani kehidupanku. menjiwai watakku dan perananku sebagai hamba, sebagai isteri, sebagai mama, sebagai anak, sebagai pekerja, sebagai rakan, sebagai jiran, sebagai manusia. tidak kira apa sahaja yang mendatangi aku, merintangi perjalananku, aku mahu jadi sabar melaluinya dan aku mahu kuat menghadapinya.

duhai hati, sabarlah! usah berduka

1 comment:

  1. aminnn...aku pon selalu doa dlm hati semoga sentiasa sabar...huhuhuhu

    ReplyDelete