mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 23, 2011

rogol?2 tahun?

pagi tadi ondeway g keje cam biasa dengar sinar. berita radio cakap budak dua tahun dirogol dirumah pengasuh. speechless. nak cakap ape ek? org kah yg merogol?atau binatang atau lagi tepat dajal? kenapa sekarang ini manusia semakin hilang pertimbangan?iman mukan semakin menipis tapi takde langsung.

sudahlah merogol, mangsanya pula bayi umur 2 tahun. ya allah, perogol ini memang dajal. 

sampai ofis, saya cuba gugel, ada berita..ibu mangsa ambil mangsa dari rumah pengasuh. mngsa mengadu sakit di bahagian sulitnya. bila si ibu periksa, tengok ada bengkak dan bawa ke hospital. pemeriksaan doktor mengesahkan ada kesan kemasukan objek keras dan tumpul. ada penetration. laporan polis dibuat. apa yang pelik, dirumah pengasuh semuanya perempuan. so polis tak tolak kemungkinan mangsa dan si dajal itu saling mengenali.

kesiannya budak itu, ibunya, ayahnya, keluarganya..kalau kejadian tu benar2 berlaku di rumah pengasuh, pengasuh tak tau ke?atau pengasuh tak mengasuh?

semoga ALLAH memberi hukuman setimpal kepada dajal itu dan keluarga mangsa mendapat pembelaan sewajarnya. simpati dan doa saya untuk mereka. mudah2an ALLAH lindungi anak2 kita, diri kita dan kaum wanita kita.

2 comments:

  1. kesiannye...budak 2 thn pon jadi mangsa..tuh la bila iman di dada takde...nauzubillah

    ReplyDelete
  2. kan?makin gila org kat mesia nih.semua yg berlaku kita tak tefikir pon

    ReplyDelete