mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

exco meeting @ PTG

hari ni exco meeting di jalankan di PTG. opis baru kannn...tapi rasanya ini adalah satu taktik yang baik untuk mendapat bajet bagi keperluan2 opis baru hehe!mane tau kot2 setelah melihat sendiri keadaan opis, tetiba dato' seri mb ckp "bagi la PTG duit buat beli meja baru.." hehe!tak pasal boleh la gua claim meja besar sikit ngan meja komputer baru, ganti yang dah terpatah masa pindah aritu kannn..

hari ni saya jadi liaison officer untuk yb penasihat undang2 negeri a.k.a bos gua lah. dan ada sesi gambar2 semua officer PTG. 

so sepanjang miting ni berlangsung saya kena stanby kot2 yb PUN nak g toilet ka, solat ka...kene usher. hmm..xpelah, semol de mater hehe!tapi saya tgu kat bilik saya je sambil2 buat kerja, sambil tgu arahan seterusnya dari 'runner' hehe!

okeh, kisah selanjutnya ialah pasal semalam. semalam saya dan ayah akmal berempit ke jengka ambik kereta saya @ kereta adik saya?entahla..dua2pun boleh..saya isi borg kebenaran keluar untuk jam 2-5pm. alhamdulillah, pukul 1 keluar, singgah temerloh patah balik jengka, balik opis semula. sempat dilakukan dalam waktu yg dirancang. saya sampai jam 4.55 pm terus gegas2 g bilik bos sebab masa kat jengka bos cari.mayb bos tak perasan borng keluar saya. sekali saya tengok borg saya dah ditandatangan oleh bos. timakasih bos, bagi saya keluar, kalo tak tak pasal2 kena cootii lagik..

kisahnya, dah lama tak drive dan masih belum berjaya mendrive si merah, maka hubby buat keputusan supaya saya 'pinjam' kete kecik saya tu sepanjang tempoh beliau berkursus. so semalam berdebar gak nak drive setelah setahun lebih saya bersara dari arena perempitan di jalanan haha! rasa saspen gak bila bertembung kete lain dijalan yang sempit. dalam kepala rasa "eh!muat tak aku nak lalu nih" haha! mode bawak kete besar.

smlm akmal tgu saya kat rumah. ayah dia cakap akmal balik je diam je, bawak masuk rumah pun diam je..tapi matanya mencari2.ayah kata dia cari mama. bila mama takde, dah lama sikit akmal nangis. ayah pujuk bawak keluar pun nangis. saya sampai je akmal macm pelik.."mama naik kete lain.." sian akmal. mama terus ambik, peluk cium dan bawak masuk bilik. kami jalankan projek kami haha!akmal rindu mama. 

pagi ni ayah anta akmal mama ikot belakang. akmal nanges tanak ddk dalam carseat..oh sayang, mama sayang kamu tapi mama tak berupaya nak sentiasa bersama kamu walaupun itu adalah sesuatu yang mama sentiasa harapkan..mama rindu atemai yang dah pandai memanjat.
cinta mama dan ayah
rasa nak pelok je pc ni sebab akmal ada kat sini ;) 

No comments:

Post a Comment