mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

gambarajah parking lot di opis gua. PUU tu merujuk kepada parking yang dah dikhaskan untuk gua.

dah lama tak drive,so parking asik kosong. tp biasanya ada orang cal if nak park kat situ tanya "puan nak guna parking tak?"

gua pun jawab "eh, tak lah, guna la..." (sopan sangat)

arini drive dari lepar tadi jam 730 am, lepas golek2 sikit ngan akmal, sampai opis kul lapan suku. erk?siapa parking tempat gua ni? leceh tul la.. gua hon kuat2 walaupun tadek org. musti akak kat blkg tu cakap "ape ke hei nye lah org depan ni hon depan opis"

haa.. kan dah nak kena cari parking lain. gua dengan beg pam besar bagak, kene terjun dari tempat tinggi lak sebab situ je parking yang dekah. yang arkitek buat opis ni pun satu, buat parking tinggi takde tangga.gila tak mesra pengguna.

sampai dalam terus cakap kat org kaunter, buat announcement sikit, mintak kete no CB* **** alihkan kete, saya nak parking la. gua pun naik atas dengan hati berkobar2 nak dengar announcement dibuat. sekali alahai, bunyi announcement macam cakap dalam kelambu. hoh!ape la opis baru nih banyak sungguh yang nak kena kompelin.

gua turun g cafe jap tadi gua tepek stick on note kat cermin depan kete tersebut "MINTA MAAF, TOLONG ALIH KERETA, SAYA NAK PARKING" sangat sopan nota gua terhadap si empunya kereta itu. tapi hasilnya dah sampai tengahari ni, kereta tersebut masih belom dialihkan...apekah ini?oh..pliss..

No comments:

Post a Comment