mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

emak...

entri ini untuk mak saya. walaupun dia tak mungkin baca tapi saya mau mencatatkan sesuatu buat dia. mak saya namanya SAIMAH binti HAJI MARHASAN. mak marah kalau orang tulis nama dia tak letak 'haji'. "ayah dah haji" kata mak. kalau terletak dauble 'S' nama datuk pun mak marah gak. itu lah mak saya. sayangnya dlm hp saya tak ada gambar mak. saya rindu mak saya. baru-baru ni saya mimpi mak.kami masak sama-sama, baru saya nak menjamah makanan yg kitorang masak tiba-tiba anak saya menangis nak susu. terputus mimpi tu..saya rindu mak saya..saya rindu dia.

pagi tadi macam biasa sebelum mula kerja saya cal mak dulu.borak2 anak beranak. mak,insan paling best dalam dunia. sentiasa ada bila saya perlukan. saya tak pandai nak tulis banyak2.tapi ini untuk mak saya.mak best.semoga ALLAH pelihara mak dari segala keburukan.

1 comment:

  1. Kadang-kadang dalam kesibukan kita teringat mak kita tapi tak tercontact pula kan? Hmm.. must make a point everytime teringat kena call atau sms supaya tak menyesal dikemudian hari.

    :)

    Btw mama, saya strangelycharming tapi kini sudah di blog baru http://azurahanuar.my.

    Alhamdulillah dapat bantu mama dalam kecemasan tertinggal corong.

    Selamat meneruskan penyusuan untuk si tecit comel itu.

    :)

    ReplyDelete