mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 15, 2011

dunia breastfeeding mama dan akmal

saya rasa lilypie chart saya pasal breastfeeding tu macam tersalah date la becoz saya start breastfeed Muhammad Akmal yang cemerlang on 2nd day kelahiran dia since 1st day dia warded di NICU.tapi chart tu ada 2 days different.aritu betul tapi sekarang macam salah lak..malangnya tiada kerajinan nak 'menggodek' to see betul2 salah ke..

dah 4 bulan ++ tecik yang comel tu minum precious drop mama n i pray that i can complete 'course' ini sehingga 2tahun kerana tecikku berhak untuk dapat yang terbaik dari mama. saya tak sabar nak grad 'semester' pertama pada May nanti. saya harap saya berjaya dan dapat teruskan 'semester2' berikutnya.

sebelum AKmal lahir saya banyak baca tentang breastfeeding etc dari sini. dan jugak follow closely dunia breastfeeding sahabat karib saya. ianya membuatkan saya bersemangat nak bagi yang terbaik buat tecik saya. cabarannya memang banyak. hanya ALLAH yang tahu...(crying sob..sob..)  lately ni production saya agak kurang.dulu saya pernah dapat 23 oz sehari sekarang cuma 16 oz. alhamdulillah masih cukup untuk tecik saya tapi cukup2 je la huu...stok ebm pun dah makin kurang.dulu sampai tak cukup botol nak simpan stok, sekarang botol kosong dah makin banyak. sudah mula risau...isk! saya motivate diri saya dengan cara membawa banyak botol kosong ke ofis..kunun2 banyak production la tu hehe!will do anything for my tecik. harap2 emosi saya berasa happy dan besemangat dengan melihat ada lagi botol2 yang perlu dipenuhkan  hehe!

No comments:

Post a Comment