mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

dugaan

benarlah..
nikmat itu juga dugaan.
kebahagian itu dugaan.
rezeki itu dugaan.

Dia beri saya jodoh, anak, kebahagiaan, kerjaya sehingga saya jadi wanita yang sempurna di mata orang..

syukur YA ALLAH..

tapi dia juga beri saya dugaan..di saat saya memiliki apa yang diidam orang lain, saya juga diuji dengan pelbagai dugaan..

syukur juga YA ALLAH..kerana sesungguhnya itu bukti aku ada di mataMU.
dan disebalik setiap dugaan yang diberi, ada lagi nikmat yang datang..syukur, ALLAH gerakkan hati bos saya untuk beri markah prestasi tahunan yang sangat menggembirakan. lantas membakar semangat saya untuk bekerja dengan ikhlas dan lebih bersungguh-sungguh..dan sesekali terlupa juga pada dugaan yang mengusik jiwa..YA ALLAh, apa pun yang Engkau takdirkan untuk ku, Engkau jadikan hati ku tabah melaluinya. jauhkan aku dari sikap berputus asa dan berkeluh kesah.

SYUKUR ITU INDAH
SYUKUR ITU PENGUAT JIWA

Mudah2an ALLAH terus melimpahkan rezeki buat kami sekelurga dan orang lain juga...



No comments:

Post a Comment