mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

ALHAMDULILLAH..

Ya ALLAH Ya Tuhanku
padaMu aku panjatkan kesyukuran
dengan segala nikmat yang Engkau berikan padaku
janganlah Engkau jadikan aku lalai dan sombong
Ya Allah
berilah aku kemudahan dalam mendepani setiap ujianMu
jangan Kau uji aku dengan beban yang tak mampu aku pikul
Ya Allah
beri aku jalan keluar dalam setiap kesulitan yang Engkau takdirkan untukku
Ya Allah
beri aku kesihatan yang baik agar aku dapat memikul amanahMu
Ya Allah
berilah keampunan kepadaku, suamiku, ibuku, mertuaku dan seluruh ahli keluargaku, guru2 ku, sahabat2 ku, muslimin dan muslimat sama ada yang masih hidup atau telah mati.
Ya Allah,
tetapkan kami di dalam iman!

Alhamdulillah... pada hari ini Muhammad Akmal ku genap berusia 4 bulan. syukur, dia tumbuh dan membesar sebagai anak yang sihat, pintar ceria dan langsung tidak menyusahkan kedua orang tuanya mahupun nenek yang mengasuhnya sewaktu mama dan ayah bekerja. mudah2an akmal mama akan  dewasa sebagai insan yang berpegang teguh pada ajaran agama. luv u sayang


No comments:

Post a Comment