mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

akmal..mama miss u

begini rasanya menjadi wanita bekerja dan punya ank kecil yang fully breastfeed. malam tadi si kecil saya yang COMEL itu sangat baik. hati terasa berbunga2 riang bangun pagi ini sebab 4 de 1st time lepas saya abis berpantang akmal nak menyusu sambil berbaring sampai tertidur..

waahhh..gembiranya saya dengan si kecil itu..

pengalaman pertama sebagai ibu sangat mencabar dan menguji kesabaran saya dan suami. akmal asyik menangis..setiap hari kembung perut.sehingga kadang2 saya menangis sama. pernah juga beberapa kali bawa dia berubat secara tradisional dan moden.

doktor kata dia sihat..pakcik2 yang saya jumpa tu kata ada 'sesuatu' menganggunya...bertawakkallah kami suami isteri untuk mengubat si kecil yang asyik menangis2 tak mau menyusu sehingga habis sudah lagu untuk mendodoikan dia, habis sekeliling rumah bawa dia berjalan untuk memujuknya..ya ALLAH..kerap jugak kami suami isteri tarik muka sebab hal ini. tapi ALHAMDULILLAH semenjak masuk usianya 3 bulan dia semakin bijak, dah xsakit perut lagi, dah tak menangis sekuat hati lagi, dah mau menyusu cuma dia masih belum pandai menyusu botol kecuali ketika tidur..sayang anak mama..

malam tadi si ayah cuba tiarapkan akmal..dia suka..agaknya keletihan dikerjakan ayah, tu yang dia nak menyusu baring sampai tertidur tu..poor my baby..love u sayang..dia benar2 mengeratkan kasih kami suami isteri :D

ALHAMDULILLAH..Muhammad Akmal Amir Dzulfadli, anugerah istimewa dari ILLAHI

gambar goyang2..sayang mama berusaha keras utk stabilkan posisinya. good boy :)

No comments:

Post a Comment