mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 23, 2012

tentang hati

pernah tak kau rasa kau tak punya masa yang cukup untuk mereka yang kau sayang?

aku pernah.

sekarang aku sedang merasainya.

masa rasa terlalu pendek untuk aku terus bersama orang2 yang aku sayang.

aku harap keadaan ini sementara sahaja.

buat orang2 kesayanganku:

ayah akmal dan akmal, doakan yang baik2 untuk keluarga kita. mama sayang kalian dunia dan akhirat.

2 comments:

  1. mmmm bila anak dah bertambah lagi kita akan merasa tak cukup masa..sedar2 yg sulung dah besar...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hajar,dalam kes aku kan, aku rasa tak cukup sebab aku mmg sah2 kena transfer 1hb ni g putrajaya. untuk satu period yg tak tau samapai bila, aku kena berjauhan ngn anak ngn hasben. so menjelang 1 nov ni aku betul2 rasa masa untuk aku besama org2 yang aku sayang semakin pendek dan pendek dan pendek. betul2 rasa masa cemburu ngn aku nih!
    huuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

    ReplyDelete