mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 10, 2012

apakah?

aku dpt mesej dari kawan aku suh cal balik.

aku cal tak dapat, aku letak phone. ye aku pakai phone opis sebab hal opis. kawan aku tgh buat pemantauan pasal hubungan antara PUU PTG ngn State LA.

sejurus selepas aku letak telefon opis tersebut, tetiba ianya ringing. aku jawab dengan penuh hemah. ingatkan kawan aku tadi. akan tetapi bukan. yang cal aku tu org HQ huaaaaa....membawa kabar tukar. bertukar!bertukar! eh? tak bertukar pun.. bertukar opis ye kawan2. katanya aku dah lama kat PTG. memang pun, aku sendiri kadang2 rasa tepu duduk kat sini. 

tapinya bila aku pikir akmal, ayah akmal, rumah?huaaa...aku tanak kene tukar. tapi dia kata tukar. dia tu sapa? dia yang cal aku tadi adalah head of international affairs division, jabatan peguam negara. 

wei, kasi aku naik pangkat kat PTG je xleh?

erk? kata dah tepu.

entah aku tengah takde perasaan sekarang ni.

2 comments:

  1. tukar ke mana? kalau sampai kena pjj, alahai..huhu

    ReplyDelete
  2. hajar, most probably putrajaya. aku harap ianya sementara.sementara..sementara...huaaaaaa nak nangis lagi

    ReplyDelete