mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 23, 2012

ini ada cerita

yang mengganggu mood pagi tadi...takyah la cerita sebab apa.

tapi tadi pagi aku jadi bertambah hangin bila dah la aku lambat tengah nak recover mood tetiba datang pulak pertanyaan yang tak berapa patut sambil ada kata2 dihujungnya.."PUU tak cakap apa pun"

hangpa ingat aku apa?tau serba serbi? ya allah..kan tak pasal2 orng lain yang kena. aku nak cakap apa kalau korang tak tanya pun?aku bukan tau benda tu hal kerja korang. tolong dan tolong dan tolong sekali lagi, berfikir.jangan harap aku je nak fikir bagi pihak korang. please ya.

tambah aku hangin bila dapat cal, puan, yang borang H ni kan kita nak buat cemana?kitorang nak failkan ni bla...bla...bla..

bila aku tanya act cakap apa jawapannya adalah, setahu saya...kalau hang rasa hang tahu jangan tanya aku sbab aku tak tau.

adik, please refer to act la. buku ada, tinggal nak baca takkan tu pun malas.aku pelik dan teramat pelik sebab aku tak penah buat macam tu. setiap kali aku nak tanya PUUN or SFC ka sapa ka aku musti buat research dulu at least to get some ideas tentang soalan tu bukan tanya untuk dapat jawapan tapi tanya untuk diskas jawapan yang ada dalam kepala tu betul tak.

budak yang sama ni jugak pernah tanya aku dan bila aku cakap kat dia baca la, dia bulih cakap panjang puan takkan saya nak baca semua. ya la hang la kena baca, dah kerja hang, bukan kerja aku. ingat gaji aku dibayar untuk baca kan bagi pihak hang ke?ni satu lagi ingat aku apa?tempat korang carik jawapan bila korang malas fikir?

rasa nak je talipon bos dia bagitau!

No comments:

Post a Comment