mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 4, 2012

al Fatihah untuknya..

saya tak kenal rapat dia.

tapi tadi bila saya tau dia kemalangan, hati saya tersentuh sangat.

dan sekarang dia telah kembali ke rahmatullah, bertemu Yang Maha Pencipta.

menggigil menerima berita pemergiannya. pagi tadi saya baru ternampak dia, sekelip mata dia dah tiada.

benarlah janji ALLAH, bila saatnya sampai, tidak terlewat walau seminit.

al fatihah buat Allahyarham Khairul Nizam (Flying Squad PTG Pahang). semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang soleh.

takziah untuk keluarganya. saya doakan kalian dikurniakan ketabahan menghadapi dugaan ini.


1 comment:

  1. al fatihah..mmg betul kan, mati tu tak menunggu masa..tiba masanya kita akan pergi..

    ReplyDelete