mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 21, 2011

mimpiku..

aritu aku mimpi diamond ring.

bukan mimpi dapat diamond ring, tapi mimpi diamond ring. mimpi itu adalah seperti ini: ada seorg tunjukkan aku satu diamond ring yang cantik (tapi bukan Natural Fancy Blue-Gray Cushion Cut Diamond Ring ok huuu) dan aku ckp kat org tu, "eh cincin ni macam akak punya"

oh mimpi!aku xpunya cincin itu. dan aku mesej ayah akmal pasal mimpi ni.mana la tau bagi2 hint kan...sekali dia tadak respon daaa...huuu sedih akakkkk!

dan baru2 ni lak aku mimpi siti hajar jerman. aku mimpi beliau terfotostat mukanya sendiri. ape punya mimpi daaa..

adakah mimpi2 ini datang sebab aku tak basuh kaki before tido?

No comments:

Post a Comment