mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

lalala..

hari ini saya berasa gembira. tiba awal di ofis, updet blog.

apa yang membuatkan saya gembira- satu, bila kami bersembang dan suami gelak bersungguh2, pada saya itu adalah kegembiraan dan kebahagiaan yang sangat saya hargai.senang kan untuk merasa gembira dan bahagia? dua-bila saya berjaya siapkan akmal untuk ke sekolah tanpa banyak masalah. tiga- saya berjaya mengemas rumah sebelum pergi kerja dan dengan mendapat kerjasama sepenuhnya dari suami.sudah dua hari ayah iron kan baju mama. timakasih ayah :-) lagi, saya sempat buatkan suami teh o.

saya gembira menjalani kehidupan ini :-) dan saya mahu SENYUMMMM...seperti akmal

goyang2 gamba sebab terlampau excited senyum :)

lagi

4 comments:

  1. mmm memang bila tengok anak2 dan suami ketawa, takde yg lebih bernilai dari itu...:)

    ReplyDelete
  2. hi dear:)

    ape khabar??
    thanks ye untuk tips2 BF tu:)

    mmg bila anak ketawa..kita yg penat ni tetibe jadi segar bugar:)

    ReplyDelete
  3. @hajar: kan?gitu la perasaan mak2 nih.agak2 para abah ni perasaan diorg sama cam kita tak?haha

    ReplyDelete
  4. @cgg: kabarnya baik,hope u too.bila ada anak ni, dia ketawa ke tak ketawa ke, kita selaku mak mmg sntiasa kena segar bugar..huu..tp best moment ialah bila dia ketawa dan dia ajak kita ketawa sekali ngn dia.best sangat.tgu adam irfan besar cam akmal nanti, memang sangat best :)

    ReplyDelete