mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 5, 2013

entry baru

mama dah mula bekerja semula pada 3 Jun 2013 lepas cuti selama 90 hari.

90 hari yang sangat indah di Taman Guru. rindunya. how is wish i have more time to spend with my lovelies.

keluarga dah makin membesar- ayah, mama, Abang Akmal dan our newborn baby girl- Aafia Hanaa binti Amir Dzulfadli. sihat, happy-maksud nama Aafia Hanaa. nama beliau inspired from nama Dr. Aafia Siddiqui, seorang saintis neurologi dari  Pakistan. juga merupakan seorang hafizah alQuran. Beliau dituduh ada hubungan dengan rangkaian al-Qaeda walaupun sampai sekarang tak ada bukti penglibatan beliau yang dikemukakan oleh FBI. Beliau ditangkap, dipenjarakan dan diseksa hingga hilang ingatan oleh Amerika Syarikat di penjara Baghram, Afghanistan. banyak lagi kisah-kisah hebat beliau yang menyebabkan mama dan ayah decided to name you after her name, baby.

Hanaa tu mama yang nak which "H" indicates nama mama since the first name huruf "A" indicates nama ayah. Maksudnya happy sebab mama selalu sedih sorang-sorang kat sini. 

Mama sebenarnya sedang risau yang teramat sangat tentang Hanaa. Arghhh!kalau la boleh mama nak jaga sendiri anak-anak mama. mama taknak jauh dari anak-anak mama.

Anak-anak, mama pertaruhkan keselematan kalian pada ALLAH Maha Pemelihara, Maha Pelindung. Mudah-mudahan Allah memberi sebaik-baik perlindungan kepada anak-anak mama dan ayah.

1 comment: