mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 16, 2012

malam jumaat ini...

berkobar2 di hati. insyaallah malam ni mama balik kuantan untuk bertemu cinta hati mama yang berdua tu. naik bas jam 830 mlm di terminal putrajaya sentral. dah lama nya mama tak naik bus. last skali dulu masa nak bli barang kawen tahun 2009. berdebar2, takut pun ada. malam kan, sorang je lak tu bwak baby dalam perut. mama mintak mudah2an ALLAH permudahkan perjalanan mama dan pelihara keselamatan mama dan baby.

tiket mahal rm49.90. bus murah ada tapi kul 1030 malam, lagi la mama takut.

malam tadi hati terasa rindu sangat pada ayah dan abang besar. lagi2 petang tu ayah mesej bagitau abang besar mandi ngn ciklong, berkepit je ngan ciklong. pagi2  bangun dah sebut mama. nenek tanya sapa beli vitagen, abang besar replied "mama'. mandi pun panggil mama sebab sejuk.

abang besar rindu mama. mama pun rindu abang besar sangat2. insyaallah, mama dah mulakan usaha mencari kerja di kuantan. mudah2an ALLAH beri jalan untuk kita tinggal bersama semula dan selama2nya. mama mahu abang besar dan adik2 membesar depan mata mama, di tangan mama dan ayah. mama rindu abang besar dan ayah.

2 comments:

  1. moga selamat semuanya...moga dipermudahkan semuanya...amin

    ReplyDelete
  2. mencabar tol naik bus ni.aku rasa nextime better aku drive je.tapi ongkosnya la pulak

    ReplyDelete