mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 7, 2012

cerita tempat baru part2

macam-macam mama nak cerita. tapi tu la kat tempat baru ni restricted sangat. apa pun tak boleh.

hmm...pertamanya yang mama nak catatkan sebab takut terlupa kenangan ni, abang besar officially stop bf pada 4 november 2012. last abang besar nenen petang 3 november, malam tu abang besar tidur buai dan tak langsung nenen sampai hari ni. poor my boy. tapi mama bangga sebab abang besar pandai dan tahu bawa diri, tahu mama kene kerja jauh dan sangat menyenangkan semua yang menjaganya.

ayah bagitau malam tadi abang besar tidur dalam buai dan panggil 'ayah' instead of 'mama'. ayah kata sebab abang besar tau mama takde. menitik airmata mama. satu harapan mama, abang besar tak lupa mama. entah kenapa sejak duduk jauh ni, itu yang mama bimbang. mama bimbang abang besar lupa pada mama sebab mama jauh, tak ada bersama abang besar pada waktu kritikal pembesaran abang besar. maafkan mama sayang. mama akan berusaha cari jalan untuk kita dapat tinggal bersama semula. maafkan mama. setiap kali mama teringat ini, mama akan menangis. tapi ayah kata tak mungkin abang besar lupakan mama, sebab mama kan mama abang besar. dan doa mama macam tu lah. sejauh mana dan selama mana pun kita terpisah mama tetap dalam hati dan ingatan abang besar.

mama juga doa perpisahan ni sementara dan tak lama lagi mama akan kembali pada ayah dan abang besar dengan baby.

mama sayang semua.

sebelum mama lupa, mama ditempatkan di unit tanah, kerajaan tempatan dan pihak berkuasa negeri, bahagian penasihat, jabatan peguam negara sebagai peguam persekutuan. tak lari dari skop kerja mama di ofis lama dulu.

1 comment:

  1. huhuhu saba pizah...insyaAllah ko kuat semangat..nangis2 tu biasala..huhuhu

    ReplyDelete