mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 30, 2012

daripadanya kita datang, kepadanya kita kembali...

29 Mei 2012,  jam lebih kurang 12 malam, embah lanang saya kembali ke rahmatullah.

semalam pagi kami i.e saya, ayah akmal, akmal dan mak saya balik kampung di kampung soeharto, sungai dusun, selangor. tak sempae tengok jenazah almarhum sebab kami sampai lewat, almarhum dah dikebumikan seawal jam 10 pagi.

nama embah saya ialah haji hambali bin haji rawi. ayah kepada arwah abah saya. saya orang jawa. saya adalah cucu terakhir yang nikah berwalikan almarhum embah.

alfatihah untuk embah.

terima kasih ayah sebab sudi bawak kami ziarah embah

No comments:

Post a Comment