mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 11, 2012

cerita...

dah lama nya tak tulis apa2 kat blog ni.

bizi dan takde mood sangat nak tulis.ceritanya ada banyak...tp tu lah, tak terluah lak kat sini.

ok lah meh nak citer sikit pasal perkara yang dh lama nak cerita tapi tak tercerita2 jugak..pasal kurus.

saya tersangat kurus sekarang. lagi kurus dari zaman sebelum kawin. tiap2 hari ada orang tegur saya kurus. ayah akmal kata saya dah takde pipi. pergi hantar baju, amoi tu ukur balik sebab dia kata dulu datang besar sikit ni sudah kecik sikit. saya pun tak tau apa yg sebabkan saya kurus. ada yg tanya nak petua,saya takde petua. ada yg kata saya kuat kerja sangat, pun jawapan nya tidak,saya biasa2 je. ada yang kata sebab si akmal breastfeed, yang ni saya tak berani nak kata ya atau tak. tapi mungkin..mungkin sbb sy masih gigih pam susu untuk akmal. ada kawan sy dah stop mengepam, badan naik sikit. ada yang kata saya tak cukup makan kot..hehe..mak saya la tu..cukup mak, anak mak cukup makan..terlebih2 lagi cuma mungkin kadang2 terskip jugak waktu makan n kekadang tak makan berat sangat kot...ada yang kata saya makan ati..adoi..orang gemok je ke ati senang? hehe..saya kurus yang bukan langsing, kurus kering...hmmm...apa agaknya yang buat saya jadi camni?tapi saya tak berhasrat nak gemuk pun.biar lah kurus, senang nak cari baju khennnnn...???


2 comments:

  1. Caiyok fiza berkat bf tu alhamdulillah Allah bagi sihat n kurus disebabkan fiza slalu skip makan saya syorkan amik supplement supaya nutrien dlm susu ibu maintain.. Rindu kat kawan2 kat PTG...

    ReplyDelete
  2. hai niza...
    dah ada blog ye..tulis la apa2 cerita kat sana, mesti best dapat share.saya tggu niza update blog ya

    ReplyDelete