mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 10, 2014

update

Dah lama tak update blog sambil letak gambar2. 

Ni nak cerita apa yang berlaku semenjak dua tiga menjak ni. Adoi la..kena rampok lagi. Maling, memang dasar maling, ada ruang dan peluang, terus sambar. Kejadian berlaku  pada Jumaat 6 Jun. Disedari ayah bebudak ni sebaik sampai ke rumah lepas abis office hour. 



Koyak pagar, curik washing machine yang ada baju baru basuh malamnya, tak sempat jemur lagi.

Aku sebenarnya regret yang teramat sangat. Bagi aku kejadian kali ni salah kami. Biarkan washing machine tu kat luar.

Kami renovate dapur. Wm tu patutnya diletak dalam bilik kosong yang kami jadikan stor. Tapi tu lah, akibat berlengah..aku tak leh tak berkemampuan nak buat kerja-kerja orang lelaki..aku betul2 regret.

Aku rasa pepatah orang tua2, perangkap tak penah lupa pelanduk tu tepat2 kena atas hidung aku.

Sekian.

Note: ni kali ke 6


No comments:

Post a Comment