mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012

la tahzan...

laa tahzan...

nak ajak hati mendekati Allah yang Esa.

...
macamana nak bagitau Allah kita cinta padanya?

buat apa yang Allah suruh, tinggal apa yang Allah larang.

ALLAHU AKBAR!

aku terlalu jauh dari Allah rupanya. malu nak bagitau Allah bahawa aku cinta padaNya. 

Allahu akbar!

Ya ALLAh, i love You, please love me too. i pray, for your guidance.



....

note: 

#1. aku bukan berdoa di laman blog ni, tapi aku tulis supaya bila-bila aku baca, aku akan sentiasa ingat untuk mohon doa kepada Allah, untuk ajak hati dan badan mendekati Allah.

#2. Laa tahzan maksudnya jangan bersedih. pagi ni aku rasa cam sedih lak, tapi bila tengok-tengok balik, aku tau di mana silapnya.

No comments:

Post a Comment