mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 20, 2012

dah publish tanak edit pastu buat entry baru

panjang tajuk macam tadek kerja. sebenarnya aku tengah lapar dan hp tertinggal dalam kereta. adeh.

ni sejurus selepas aku post entry pasal malaysia selamat tak, aku tergugel berita ni. baca ya. jangan tak baca.  malaysia, betul2 dah semakin tak selamat. zaman aku sekolah rendah dulu orang cerita pasal geng culik budak nak korek mata. tak tau betul tak tapi aku takut sangat kalau kena balik sekolah jalan kaki sebab tadek orang nak ambik.sekolah jauh, tapi alhamdulillah aku selamat.

1 comment:

  1. hahaha dulu femes yg pompuan datang umah carik anak dara tuh...jengka ko ada tak citer pasal tuh?

    ReplyDelete