mama tulis sebagai kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

bestnye cotiiii...

coti.
sokan.
tombang.
kelang.
beskot.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
"bestnye hari jumaat lepas aku coti"
"semalam ada sokan kat sekolah kebangsaan LKTP jengka 13"
"ujan lebat semalam..banyak pokok tombang.."
"anak aku kerja kelang je.."
"ujan2 ni best makan beskot cecah teh o"
..
..
..
..
..
..
..
..
..
cuti.
sukan.
tumbang
kilang.
biskut.
..
..
..
..
..
..
..
..

"bestnye hari jumaat lepas aku cuti"
"semalam ada sukan kat sekolah kebangsaan LKTP jengka 13"
"ujan lebat semalam..banyak pokok tumbang.."
"anak aku kerja kilang je.."
"ujan2 ni best makan biskut cecah teh o"

......"ari jumaat lepas aku coti lepas tu aku pegi sokan kat sekolah jengka 13, sekali ujan turun lebat gila,banyak pokok tombang.aku borak ngan sorang pakcik yang tengah tunggu anakdia balik kerja kelang alps.pakcik tu cakap.."ujan2 ni best makan beskot cicah teh o".aku balik rumah trus selongkar almari makan mak aku cari beskot.

sekian terima kasih

*perasan tak kadang2 orang cakap cuti tu coti?

2 comments:

  1. hahahaha..apa ko cakap ni pizah? hiihihi

    ReplyDelete
  2. hahaha!nanti ko balik mesia,ko dengar betol2 org ckp especially makcik2 kengkadang diorg ckp coti haha!

    ReplyDelete